Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

"Δειλή ελπίδα" της Χρυσάνθης Κωνσταντινίδου



Χάρισέ μου τα αστέρια, άσε με να τα διοικώ. Άσε με να καθορίζω εγώ το πλήθος και την λάμψη τους. Δώσε μου αυτή την εξουσία.


Θέλω με αυτόν τον τρόπο να ελπίζω πως κάποια μέρα θα τα καταφέρω και θα απεικονίσω το πως είναι ζωγραφισμένος ο εσωτερικός μου κόσμος και πως λάμπει η ψυχή μου όταν στέκω πλάι σου, όταν με κρατάς στα χέρια σου, όταν μεθάς τα χείλη μου, όταν... όταν... όταν... 

Είναι τόσα πολλά και ξεφεύγουν από τα όρια. Θέλω τόσο πολύ να εισχωρήσει η ματιά σου μέσα μου και να δεις αυτό το θαύμα που έχεις τη δύναμη και δημιουργείς απλά και μόνο επειδή υπάρχεις. 

Άραγε θα υλοποιηθεί αυτή η ελπίδα ή θα παραμείνει νεογνό στη γέννηση του;


Συγγραφέας: Χρυσάνθη Κωνσταντινίδου - Φοιτήτρια Tabula Rasa


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου