Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

“Χωρισμός σε δύο πράξεις” του Μάνου Σφυράκη



Χωρισμός α’

Ο Αδάμ με την Εύα βρίσκονται στην εκπομπή της Τατιάνας. Η Εύα δείχνει εκνευρισμένη, ενώ ο Αδάμ κάθεται άνετος στον καναπέ.

ΤΑΤΙΑΝΑ
Καλωσορίσατε στην εκπομπή μας…


ΕΥΑ
Κι εσείς…

ΤΑΤΙΑΝΑ
Κυρίες και κύριοι σήμερα στην εκπομπή μας θα μιλήσουμε για την απιστία σε μια σχέση, σ’ ένα γάμο…

ΑΔΑΜ
(φλερτάροντας)
Γεια σου Τατιάνα… Μου αρέσει πολύ η εκπομπή σου και δεν έχω χάσει ποτέ μου επεισόδιο! Είσαι πολύ όμορφη!

ΤΑΤΙΑΝΑ
Σας ευχαριστώ…

ΕΥΑ
Κοιτάξτε ένα λιγούρη… Μωρέ όσοι αιώνες κι αν περάσουν δεν πρόκειται να αλλάξεις! Ζώον!!!

ΑΔΑΜ
Ζηλεύεις!!!

ΕΥΑ
Τι ζηλεύω βρε… μη σε χαρακτηρίσω και χαλάσω το ίματζ μου!

ΤΑΤΙΑΝΑ
Σας παρακαλώ, όχι ακόμα! Λοιπόν, όπως λέγαμε σήμερα θα μιλήσουμε για την απιστία… Και όπως καταλάβατε στην εκπομπή μας έχουμε προσκαλέσει το πρώτο ζευγάρι όλων των εποχών! Παρακαλώ ένα χειροκρότημα στον Αδάμ και την Εύα που δέχτηκαν σήμερα να μας συντροφεύσουν…

Ακούγεται χειροκρότημα. Ο Αδάμ σηκώνεται και υποκλίνεται.

ΕΥΑ
Κάθισε κάτω ρε χιμπατζή, με κάνεις ρεζίλι!

Ο Αδάμ την κοιτάζει, κάνει άλλη μια υπόκλιση και αφού της βγάζει γλώσσα κάθεται ξανά στον καναπέ.

ΤΑΤΙΑΝΑ
Εύα μου, παρατηρώ μια κόντρα μεταξύ σας και έναν εκνευρισμό! Γιατί;!

ΕΥΑ
Τατιάνα μου, σ’ ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να μιλήσω… Κάποτε τα πράγματα με… αυτό το άχρηστο υποκείμενο, ήταν κάπως καλύτερα! Όμως όταν συνειδητοποιείς πως όλα όσα έχετε ζήσει μαζί είναι ένα ψέμα, τότε το όνειρο όλο γίνετε εφιάλτης! Με καταλαβαίνεις… (κλαμένη)

ΤΑΤΙΑΝΑ
Αλίμονο καλή μου! Αδάμ εσύ τι έχεις να πεις γι’ αυτό;

ΑΔΑΜ
Ότι και να πω εκείνη θα επιμείνει πως έχει δίκιο…

ΕΥΑ
Μα έχω δίκιο…!!!

ΑΔΑΜ
Είδατε κυρία Τατιάνα μου… που είστε πανέμορφη σήμερα; Εγώ μια ελεημοσύνη πήγα να κάνω και μου βγήκε ξινή! Μια τσιγγάνα πέρασε κάποτε από το σπίτι και μου ζήτησε να της δώσω κάτι να φάει. Ε, την λυπήθηκα κι εγώ και τις έδωσα ένα μήλο αφού είχαμε άφθονα! Τι να έκανα;

ΤΑΤΙΑΝΑ
Αχ! Είσαι ευαισθητούλης…

ΕΥΑ
Ε, όχι και τσιγγάνα το τσουλάκι η Έριδα! Πήγες και έδωσες από τα μήλα μας στην χαζοβιόλα…! Και να φανταστείτε κυρία Τατιάνα μου πως το δέντρο το ξερίζωσε το βούρλο από δω, από τον παράδεισο για να το φυτέψει στην αυλή μας… Ήθελε λέει να σφραγίσει την αγάπη μας με την Μηλιά…!

ΤΑΤΙΑΝΑ
Είστε και ρομαντικός…

ΕΥΑ
Ναι, αυτοί ο ρομαντισμοί μας έφεραν ως εδώ!

ΑΔΑΜ
Στο στούντιο; Τι λες καλέ, εδώ ήρθα με το άρμα του Ηλία, μου το δάνεισε για λίγο… καλά, ε, τα σπάει λέμε!!!

ΕΥΑ
Α! Είναι γκαγκά! Που λέτε κυρία Τατιάνα μου, ο κύριος από δω με απατούσε με την Έριδα πολύ καιρό! Κι έτσι μόλις το έμαθα, τον χώρισα όμως μετά από λίγο καιρό τα ξαναβρήκαμε… Τι να κάνω, τον λυπήθηκα! Ε, ήταν και ο πρώτος μου…

 
ΑΔΑΜ
Δεν σε απάτησα… Ήταν; Γιατί τώρα δεν είμαι;

ΕΥΑ
Σκάσε βλάκα! Σημασία έχει πως πήγες μ’ αυτήν την πόρνη!

ΑΔΑΜ
Μα δε πήγα!!! Εξάλλου δεν έχεις καμιά απόδειξη για όλα αυτά που λες!

ΕΥΑ
Έχω!

ΑΔΑΜ
Έχεις; Τότε απόδειξε το!

ΕΥΑ
Δεν μπορώ εδώ… μου είναι δύσκολο!

ΑΔΑΜ
(Πυξ Λαξ)
Ένα μόνο έχω να σου πω… Λόγια, λόγια λόγια… Λόγια ψεύτικα!

ΕΥΑ
Μη με προκαλείς Αδάμ!

ΑΔΑΜ
(Μαρινέλλα)
Σε προκαλώ! Βρες ένα άλλοθι, πες μου την αλήθεια! Σε προκαλώ…

ΕΥΑ
Ε, μα εσύ δεν τρώγεσαι! Εγώ ήμουν η Έριδα, ορίστε! Μεταμορφώθηκα με την βοήθεια του Όφι! Τον θυμάσαι;;;

Το κοινό σοκάρετε. Ο Αδάμ μένει ατάραχος!

ΑΔΑΜ
Το ήξερα!

ΕΥΑ
Περίμενε, πως το ήξερες;

ΑΔΑΜ
Εσύ πως λες; Εύα μου, ο οργασμός σου είναι ένας και μοναδικός!

ΕΥΑ
Δηλαδή τόσο καιρό με περιέπαιζες;

ΑΔΑΜ
Η αλήθεια είναι πως το βρήκα κάπως kinky αρχικά, όμως μετά ήθελα να δω που θες να καταλήξεις! Τελικά της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος!

ΕΎΑ
Με κορόιδεψες!

ΑΔΑΜ
Όχι, εσύ με κορόιδεψες μαζί με τον φίλο σου τον Όφι! Τώρα λούσου τον! Έλα Έριδα, η δουλειά μας εδώ τελείωσε, πάμε να φύγουμε!

Όλα γύρω σχεδόν σκοτεινιάζουν. Η Τατιάνα-Έριδα σηκώνετε από τον καναπέ και πλησιάζει τον Αδάμ με ένα πλατύ χαμόγελο. Η Εύα τους κοιτάει απορημένη που φεύγουν…

ΕΥΑ
Δηλαδή για να καταλάβω τώρα… με χώρισε;;; Όόόόφι!!! Θα σε πατήσω κάτω!!!

Τα φώτα σβήνουν.

ΤΕΛΟΣ

Χωρισμός β’

Η Φατμαγκιούλ μπαίνει μέσα στην σκηνή μαζί με τον Μουσταφά, κλαίγοντας.

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ
Μουσταφά σου τ’ ορκίζομαι, σ’ αγαπώ!

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Πάψε, μη βρομίζεις αυτή την λέξη! Γυναίκα από δεύτερο χέρι δεν παίρνω! Μου φτάνει το αυτοκίνητο μου!

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ
Μα δεν καταλαβαίνεις…

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Όλα τελείωσαν μεταξύ μας! Εξάλλου σε αρραβώνιασαν με αυτόν τον άνανδρο τον Κερίμ!

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ
Μα εγώ εσένα αγαπώ, όχι αυτόν, πίστεψε με!

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Θα το ήθελα όμως τώρα πλέον είναι αργά… σε άγγιξαν χέρια ξένα!

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ
Ε, όχι δα και ξένα! Δεν ξέρεις δηλαδή τον Vural, τον Ερντογάν, τον Selim και τον Κερίμ;;;

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Μη μου τους θυμίζεις τους προδότες!!!

Στην Σκηνή μπαίνει διστακτικά ο Κερίμ.

ΚΕΡΙΜ
Hi! Έρχομαι ειρηνικά!

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Τι γυρεύεις εσύ εδώ ρε αλήτη!!!
(Ο Μουσταφά είναι έτοιμος να του επιτεθεί.)

ΚΕΡΙΜ
Όχι, μη Μουσταφά! Ήρθα να σας μιλήσω και θα φύγω αμέσως…

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ
Άσε τον άνανδρο να μιλήσει Μουσταφά!

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Μα είναι ένας από εκείνους που σε άγγιξαν!

ΚΕΡΙΜ
Όχι, εγώ δεν την άγγιξα, δεν θα μπορούσα! Απλά κοιτούσα…

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Ρε ανώμαλε…

ΚΕΡΙΜ
Ε, όχι και ανώμαλος… δεν φτάνει που δεν την άγγιξα!

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ
Η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι και πολλά…

ΚΕΡΙΜ
Ε, πώς να θυμάσαι, αφού ήσουν απασχολημένη με τρεις! (Ο Μουσταφά τον αγριοκοιτάζει) Δηλαδή θέλω να πω πώς να θυμάσαι…

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Τελείωνε! Πες μας τι θες…

ΚΕΡΙΜ
Ναι βεβαίως! Το θέμα είναι πώς να το πω…

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ
Να πεις τι;

ΚΕΡΙΜ
Πως… θέλω να χωρίσουμε, δεν μπορώ να σε παντρευτώ!

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Τι δεν μπορείς λέει;;;( Αγριεύει) Ρε θα την παντρευτείς θες δεν θες!

ΚΕΡΙΜ
Μα, δεν την θέλω…

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Θα την πάρεις!

ΚΕΡΙΜ
…άλλα λόγια λέτε βρε παιδιά! Τι καμώματα είν’ ετούτα με το ζόρι παντρειά!

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ
Κερίμ, χάζεψες;

ΚΕΡΙΜ
Όχι αλήθεια, δεν μπορώ να σε παντρευτώ!

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ
Γιατί, λίγη σου πέφτω τελικά;

ΚΕΡΙΜ
Όχι δεν είναι αυτό! Απλά είμαι…

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ-ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Τι;;;

ΚΕΡΙΜ
…είμαι γκέι, να ορίστε το είπα!!!

Και οι δύο τον κοιτάζουν και ξεσπάνε σε γέλια.

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Γι’ αυτό δεν μπορούσες να την αγγίξεις μωρέ;

ΚΕΡΙΜ
Κι αυτό! Ξέρεις, είμαι σε σοβαρό δεσμό με ένα παιδί από την Κων/πολη και θα πάω εκεί να μείνουμε μαζί! Αυτό ήθελα να σας πω και τώρα αν μου επιτρέπετε, εγώ την κάνω…

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ
Είδες Μουσταφά μου, ο Κερίμ είναι καθαρός τελικά!

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Ναι αλλά εσύ δεν είσαι… σε έχουν περάσει άλλοι τρεις!

ΚΕΡΙΜ
Εδώ που τα λέμε, έχει δίκιο ο άνθρωπος! Αλλά τι ξέρω εγώ, εγώ είμαι απλά ένας καθαρός γκέι! Άντε τα λέμε τώρα, καλό υπόλοιπο…

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Κερίμ περίμενε! Θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη που σε είπα άνανδρο…

ΚΕΡΙΜ
Ε, μεταξύ μας δεν είπες και ψέματα, αλλά σε συγχωρώ!

ΜΟΥΣΤΑΦΑ
Μήπως θέλεις παρέα μέχρι την Κων/πολη; Λέω να έρθω μέχρι εκεί να βρω μια πρώην μου…

ΚΕΡΙΜ
Ναι, αμέ… Νομίζω έχουμε να πούμε πολλά εμείς οι δυο! Ξέρεις ασχολούμαι με την συγγραφή και σκέφτομαι να γράψω  μια ιστορία για μια κοπέλα που την βίασαν τέσσερις μεθύστακες…

Ο Κερίμ με τον Μουσταφά βγαίνουν από την σκηνή. Η Φατμαγκιούλ τους ακολουθεί απογοητευμένη.

ΦΑΤΜΑΓΚΙΟΥΛ
Έεεϊ, κι εγώ; Με την δικιά μου ιστορία τι θα γίνει;;;

Τα φώτα σβήνουν.

ΤΕΛΟΣ
 

Συγγραφέας: Μάνος Σφυράκης – Φοιτητής Tabula Rasa


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου