Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Διαγωνισμός "50 λέξεις" - Κείμενο 228: "Ψίχουλα αγάπης" της Μαρίας Καλύβα

«Δε θα έπρεπε να ήμουν εδώ!», σκέφτηκε καθώς γέμιζε ανόρεχτα φαγητό τα ήδη ξέχειλα πιάτα τους. «Και εκείνοι όμως δε θα έπρεπε να βρίσκονται εκεί…», ψέλλισε φέρνοντας στον νου της τους ρακένδυτους ανθρώπους που αναζητούσαν τροφή στον πάτο των κάδων. Κάτω από το τρύπιο πανωφόρι της τότε, έκρυψε ένα καρβέλι ψωμί και έφυγε τρέχοντας να σώσει τον κόσμο...

~~~~~~~

Το κείμενο συμμετέχει στο λογοτεχνικό διαγωνισμό 50 λέξεων, του εργαστηρίου δημιουργικής γραφής Tabula Rasa.

Η ανάδειξη του νικητή, θα γίνει σύμφωνα με την προτίμηση των αναγνωστών. Αν σας άρεσε το κείμενο, μπορείτε να του χαρίσετε μια ψήφο, πατώντας στο κουμπί G+1, που βρίσκεται στο κάτω μέρος αυτού του post και να δώσετε την ευκαιρία στο συγγραφέα να κερδίσει ένα από τα τρία μεγάλα δώρα της σχολής.

Α. Δωρεάν φοίτηση για ένα (1) έτος στο τμήμα της δημιουργικής γραφής.
Β. Δωρεάν φοίτηση για ένα (1) έτος σε οποιοδήποτε άλλο τμήμα της επιλογής τους (λογοτεχνικής γραφήςσεναριογραφίαςθεατρικής γραφήςεικονογράφησηςσκηνοθεσίας κινηματογράφουσκηνοθεσίας θεάτρουυποκριτικήςνοηματικής γλώσσας.)
Γ.  Δωρεάν φοίτηση για ένα (1) έτος σε ένα σεμινάριο της επιλογής τους.
(Η φοίτηση μπορεί να πραγματοποιηθεί ΚΑΙ με φυσική παρουσία ΚΑΙ μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.)

104 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο Μαρία!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, γλυκιά μου Μάλαμα, για όλα... (ξέρεις εσύ)

      Διαγραφή
  3. Την τύχη μας την φτιάχνουν, ευτυχώς, οι καλοί φίλοι, και είμαι τόσο συγκινημένη που περιβάλλομαι από τόσο ξεχωριστούς ανθρώπους. Νοιώθω στ' αλήθεια ευλογημένη χάρη σε εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ TEAM GUSTOZA!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πιο "γευστική" ευχή... Σας ευχαριστώ όλους: Από τους πιο μικρούς έως του πιο μεγάλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να ευχηθώ καλή επιτυχία Μαρία !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλη, σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι...

      Διαγραφή
  7. κι από μένα καλή επιτυχία Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία Μαρια μου. Ελπίζω αυτό που κάνεις με τόσο μεράκι να σε ταξιδέψει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάνια μου, σε ευχαριστώ. Δεν είναι η πρώτη φορά που με στηρίζεις, και σου είμαι ευγνώμων για ό,τι κάνεις για εμένα.

      Διαγραφή
  9. Καλή επιτυχία. Πάντα να δημιουργείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
    ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζενάκι μου, τα αισθήματα είναι αμοιβαία.
      Σε ευχαριστώ για όλα όσα κάνεις για εμένα... <3

      Διαγραφή
  11. καη επιτυχια Μαρια...πολυ ομορφο κείμενο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά και για την υποστήριξη!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία η μικροϊστορία σου. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Αλεξάνδρα μου! Καλή επιτυχία και στα δικά σου δημιουργήματα!

      Διαγραφή
  13. Καλή επιτυχία Μαρία!
    Good luck with this challenge :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου, σε ευχαριστώ και εσένα πολύ που είσαι στο πλευρό μου, σύμμαχός μου!

      Διαγραφή
  15. Καλή επιτυχία Μαρία, πολύ ωραίο το κείμενο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε!
      Για τη δουλεία μου αγωνίζομαι σκληρά, χρόνια τώρα δίνω την ψυχή μου καθημερινά, και είναι μεγάλη ανταμοιβή για εμένα να μαθαίνω ότι τα κείμενά μου αγγίζουν και τη δική σας ψυχή.
      Να είστε όλοι καλά!

      Διαγραφή
  16. Μπραβο και παλι μπραβο κουκλα μου... να ειναι η αρχη ενος πανεμορφου βιβλιου!!! καλη επιτυχια. Λιτσα μουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχραιστώ πάρα, μα πάρα πολύ!!! Μακάρι να πάνε όλα καλά...

      Διαγραφή
  17. ανυπομονώ για τη συνέχεια του!!! Πάντα άξια Μαρια μου...(κ. Γιώτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Γιώτα, σας ευχαριστώ πάρα, μα πάρα πολύ για την υποστήριξη. Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σου εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά! Σας είμαι ευγνώμων για την υποστήριξη!

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλά αξιόλογα κείμενα σε αυτόν τον διαγωνισμό, για αυτό και τα καλά σας λόγια έχουν ιδιαίτερη σημασία για εμένα.
      Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  21. Παρά πολυ όμορφο Μαρία , μπράβο και καλή επιτυχία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Άγγελε! Τα φιλιά μου και τους χαιρετισμούς μου σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και για την υποστήριξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΜΟΥ ΣΚΕΨΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θετική σκέψη και πολλά, πολλά χαμόγελα...! Ζωίτσα μου, σε ευχαριστώ που, για πολλοστή φορά, με στηρίζεις!

      Διαγραφή
  26. μπραβο Μαρια...καλη σου επιτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
      Με την αγάπη σας όλοι, τις τόσες σας θερμές ευχές και τις θετικές σας σκέψεις, μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω :)

      Διαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απαντήσεις
    1. Κυρία Κυριακή, σας είμαι ευγνώμων. Ραντεβού στην όμορφη Δράμα...

      Διαγραφή
  29. Καλή επιτυχία σας εύχομαι. Είμαι η Βικτώρια Τσακίρη. Έχω γράψει το κείμενο με τον αριθμό 32...διαβάστε το και πείτε μου τη γνώμη σας, αν θέλετε. Το δικό σας είναι ευγενικό, συγκινητικό, άμεσο, δεν αφήνει περιθώρια στο να μείνει κάποιος συναισθηματικά αμέτοχος διαβάζοντάς το... Σας αξίζει η πρώτη θέση δικαιωματικά. Εγώ θα ήθελα να σπουδάσω σκηνοθεσία, αλλά ο συναγωνισμός είναι πολύ δυνατός στο διαγωνισμό και δεν μπορώ να πάρω τη δεύτερη θέση που αρχικά ήθελα σε καμία περίπτωση. Όμως δε με πειράζει γιατί ο κος Καποδίστριας έχει βάλει προσιτά δίδακτρα, οπότε θα το κάνω έτσι και αλλιώς. Η γραφή σας δείχνει άνθρωπο με ψυχή. Σας εύχομαι να φτάσετε όπου επιθυμείτε στη ζωή σας και αν είναι μέσα στους στόχους σας, γιατί όχι να μας χαρίσετε στο μέλλον και ένα ολοκληρωμένο βιβλίο. Θα είναι δώρο για όλους μας. Το ταλέντο σας λάμπει. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Βικτώρια, καλησπέρα! Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σας λόγια. Μόνο με τα καλύτερα λόγια μπορώ να μιλήσω και εγώ για το δικό σας πόνημα, και μόνο τις καλύτερές μου ευχές μπορώ να σας χαρίσω. Το κείμενό μου, χάρη σε όλους εκείνους τους ανθρώπους που με αγαπούν και με στηρίζουν, τους καλούς μου φίλους και τους συγγενείς, κατόρθωσε να αγγίξει το "όνειρο". Και, πράγματι, από την πρώτη κιόλας μέρα έως σήμερα βρίσκεται στη λίστα με τις πιο δημοφιλείς αναρτήσεις. Ωστόσο, από ό,τι φαίνεται, ούτε εγώ πρόκειται να κερδίσω μία από τις 3 υποτροφίες.
      Σας εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια και καλή δύναμη στο δημιουργικό σας έργο!

      Διαγραφή
  30. Καλή επιτυχία και από εμένα κυρία Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ας ειναι αυτες οι 50 λεξεις η αρχή του νέου σου βιβλιου. Καλή επιτυχια Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Γιάννη, τα καλύτερα έρχονται...
      Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη!

      Διαγραφή
  32. Σε ευχαριστώ που είσαι πλάι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή