Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018

"Χόρεψε μαζί μου!" της Ευαγγελίας Θεοδωρίδου


Η ζωή είναι ένας χορός. Ένας χορός χωρίς βήματα. Χωρίς χορογραφία. Σηκώνεις τα πόδια σου από το έδαφος και ξεκινάς να κινείσαι. Μπρος, πίσω, πλάι, μαζί, δεξιά, αριστερά και πάλι από την αρχή. Όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά. Εσύ θα το αποφασίσεις αυτό.
Αν τολμάς, στροβιλίζεσαι γύρω από τον εαυτό σου, γύρω από τους άλλους, γύρω από το σύμπαν, μαζί με το σύμπαν, με τα χέρια ανοιχτά. Ξεκινάς να χορεύεις, χωρίς να ξέρεις το επόμενο βήμα σου που θα σε οδηγήσει. Και τι θα γίνει αν μπερδευτείς; Και τι θα γίνει άμα πέσεις; Αυτό να μη σε απασχολεί. Το μυστικό είναι να σηκωθείς. Να σηκωθείς και να συνεχίσεις. Να μη σταματήσεις. Γιατί τότε θα σταματήσει και η ζωή.

Η ζωή είναι μια μελωδία. Μια μελωδία σιωπηλή. Μια μελωδία μυστική. Μια μελωδία που μόνο λίγοι τυχεροί μπορούν και την ακούν. Και αυτοί που την ακούν έχουν νιώσει το άγγιγμα της ευτυχίας. Σε κάθε γωνιά του δρόμου, σε κάθε σημείο του σπιτιού, του γραφείου, σε κάθε χτύπο του ρολογιού, κρύβεται μια νότα. Σε κάθε ψίθυρο, σε κάθε βλέμμα, σε κάθε χαμόγελο, σε κάθε δάκρυ που κυλά, υπάρχει μουσική. Να έχεις τα αυτιά σου ανοιχτά και να αναζητάς τα χνάρια της. Και όταν τα βρεις ακολούθα τα! Και τι θα γίνει αν η βοή του όχλου δυναμώσει και τα κρύψει; Τι και τι θα γίνει αν κάποια στιγμή τα χάσεις και χαθείς; Αυτό να μη σε απασχολεί. Κλείσε τα μάτια και άφησε τότε την ψυχή να σε οδηγήσει. Αυτή δε θα χαθεί. Γιατί η ψυχή είναι η μελωδία.
Αν καμιά φορά τα βήματά σου σε φέρουν στο δρόμο μου, μη σταθείς. Πιάσε το χέρι μου και εγώ θα ακολουθήσω. Ζήτα το και εγώ θα το κάνω.
«Χόρεψε μαζί μου!».
 «Για πάντα!».

Συγγραφέας: Ευαγγελία Θεοδωρίδου - Σπουδάστρια Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου