Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2018

"Περιγραφή τόπου εγκλήματος" της Στεφανίας Καββαδά

Το θύμα, ας την πούμε ''Μαρίζα Φωκά'',  επέστρεφε από την εργασία της, αν κρίνουμε από το ανοιχτό χαρτοφύλακα στην άκρη της φωτογραφίας.

Προφανώς ήταν νύχτα, σε εξωτερικό και  σε απόμερο, μάλλον, σημείο.

Ο δράστης  θα περίμενε κάπου κρυμμένος παρακολουθώντας την κοπέλα, μέχρι να βρει  τη σωστή  στιγμή για να επιτεθεί.


Αυτός ο άνθρωπος ίσως ήταν κάποιος με άσχημα παιδικά, κόμπλεξ  κατωτερότητας, πολλή μαζεμένη οργή, μίσος απέναντι στο άλλο φύλο,εξαιτίας ίσως παλιότερης  ερωτικής απόρριψης ή προσβολής από κάποια γυναίκα σημαντική για εκείνον, που σε διαταραγμένο άτομο η θλίψη και η ταπείνωση  μπορεί να μετατραπεί εύκολα σε εκδικητικότητα, μανία και εμμονή.

 Επίσης, ο δράστης μπορεί να αντιμετωπίζει προβλήματα βίαιης σεξουαλικότητας, καθώς πολλές φπρές τέτοια άτομα  ηδονίζονται  προκαλώντας πόνο στους άλλους.

Ο δράστης θα επιτέθηκε στο κορίτσι, πίσω από την πλάτη, για να το ξαφνιάσει και να μη προλάβει να τρέξει ή να φωνάξει.

Η κοπέλα θα προσπάθησε να αντιδράσει και εκείνος τη χτύπησε άσχημα, όπως φαίνεται στα σημάδια στο πρόσωπο και στα χέρια.

Η κοπέλα, από τι φαίνεται δε κακοποιήθηκε σεξουαλικά, αν κρίνουμε από το ότι φοράει τα ρούχα της, εκτός και αν την έντυσε ο δράστης μετά την άνομη πράξη του.

Η ''Μαρίζα'' κρατάει κινητό τηλέφωνο στα χέρια, που  φανερώνει ότι προσπάθησε να καλέσει σε βοήθεια, κάποια στιγμή, όταν ο δράστης σταμάτησε να τη χτυπάει, ή κατά τη διάρκεια του ξυλοδαρμού.

Τα προσωπικά της αντικείμενα είναι σκορπισμένα εδώ και εκεί, φανερώνουν ότι ο δράστης έψαξε τις τσάντες της, όμως, άφησε ανέγγιχτα πράγματα όπως τα γυαλιά, σκουλαρίκια, κινητό, κέρματα. Αυτό ίσως σημαίνει ότι δράστη ήθελε να μπερδέψει τις αρχές με μια ''ψεύτικη'' ληστεία, χωρίς να τον ενδιαφέρει στην πραγματικότητα καθόλου το ενδεχόμενο της ληστείας , είτε ότι τον ενδιέφεραν πιο πολυτιμότερα αντικείμενα για να αρπάξει.

Η μπρούμυτη  στάση σώματος της ''Μαρίζας'', με τα ανοιχτά χέρια και πόδια και το λερωμένο παλτό, δείχνει ότι την έσυρε, ίσως για να μεταφερθεί σε άλλο σημείο.

Τα σημάδια επάνω στο πανωφόρι της, ''ζωγραφισμένο'' από τον θύτη είναι το μακάβριο σημάδι του, που αφήνει κάτι από εκείνον στο σκοτεινό καμβά του.

Αυτά τα σημάδια μπορεί να είναι σύμβολο προσβλητικό για το θύμα και την κοινωνία, ίσως συμβολίζει ένα γεγονός που συνέβη  στη ζωή του δράστη και τον σημάδεψε, ή συμβολικό του ονόματος του, όπως ο ζωγράφος που υπογράφει τον πίνακα του.

Συγγραφέας: Στεφανία Καββαδά - Σπουδάστρια Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...