Την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου στις 18:00 ξεκινάει το νέο σεμινάριο «δημόσιες σχέσεις, επικοινωνίας και image making» με καθηγητή τον Χάρη Λαζαρόπουλο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο εργαστήρι δημιουργικής γραφής "Tabula Rasa", με παρακολούθηση από κοντά ή εξ αποστάσεως. Οι θέσεις είναι περιορισμένες, γι' αυτό βιαστείτε!
Κέρδισε το κοινό σου!
Λίγα λόγια για το μάθημα:
Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν το κορυφαίο στρατηγικό σύστημα επικοινωνίας, τη χρησιμότητα του οποίου θα αναδείξουμε σε αυτό το σεμινάριο. Οι σπουδαστές θα γνωρίσουν τη στρατηγική των δημοσίων σχέσεων που είναι απαραίτητη για να υποστηριχθεί μια επιχείρηση, ένας οργανισμός, κυβερνητικοί μηχανισμοί, επιτελεία προβολής και επικοινωνίας διακεκριμένων - προβεβλημένων προσώπων (λ.χ. πολιτικών, καλλιτεχνών, συγγραφέων κλπ.).
Το σεμινάριο κινείται σε τέσσερις κατευθύνσεις. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διδαχθούν τις βασικές αρχές για να κάνουν έρευνα, ανάλυση, σχεδιασμό και ορθολογικές μεθόδους αποτελεσματικής επικοινωνίας. Μαθαίνουν πώς να προσεγγίζουν στοχευμένα πρόσωπα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, να συντάσσουν Δελτία Τύπου, να οργανώνουν την τηλεφωνική επικοινωνία με ευρύ ή συγκεκριμένο κοινό, να διαχειρίζονται τη θετική ή την αρνητική δημοσιότητα στα ΜΜΕ, στο διαδίκτυο ή στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Στο σεμινάριο αυτό θα αναλυθεί ο τρόπος διοίκησης και διαχείρισης της δημοσιότητας (image making) με βάση case studies που εξετάζονται διεθνώς, από την προεκλογική εκστρατεία του Ντόναλντ Τράμπ μέχρι την προώθηση μιας παγκόσμιας περιοδείας της Μαντόνα.
Οι επαγγελματίες που θα παρακολουθήσουν αυτό το σεμινάριο θα μάθουν πώς μέσω των δημοσίων σχέσεων μπορούν να δημιουργήσουν κλίμα εμπιστοσύνης, στοχεύοντας σε:
Καλή φήμη,
Αποδεκτό όνομα,
Υψηλό γόητρο,
Αρμονικές σχέσεις.
Με αυτές τις αρετές εξασφαλίζεται αύξηση της επαγγελματικής απόδοσης, βελτίωση της εικόνας ενός προϊόντος (ή μηνύματος), παραγωγή έργου στην πράξη ώστε να ξεχωρίσουν εκείνοι που φιλοδοξούν να διακριθούν στο χώρο που δραστηριοποιούνται.
Σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες που ανακοινώθηκαν στις ΗΠΑ από κορυφαίους οργανισμούς Επικοινωνίας & Προβολής, η συντριπτική πλειοψηφία νέων επαγγελματιών που αναλώνονται σε εξωστρεφείς δραστηριότητες (όπως είναι οι πολιτικοί, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί, καλλιτέχνες, συγγραφείς και σκηνοθέτες) επενδύουν και εξαρτώνται κατά 70% από τις δημόσιες σχέσεις και το αποκαλούμενο «προσωπικό μάρκετινγκ», δηλαδή τον τρόπο άμεσης επικοινωνίας με ομάδες κοινού.
Στα χρόνια αποθέωσης της επικοινωνίας μέσω των social media, όσοι λάβουν μέρος σε αυτό το σεμινάριο θα μάθουν πώς θα αφήσουν θετική γνώμη και θα πείσουν ότι μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Μην χάσετε την ευκαιρία να αναπτύξετε νέους διαύλους επικοινωνίας με ομάδες κοινού που θα αναγνωρίσουν τον επαγγελματισμό, τη σαφήνεια και κυρίως τη δύναμη του μηνύματος που θέλετε να επικοινωνήσετε στο χάος της αγοράς ή τις «Συμπληγάδες» του ανταγωνισμού.
Βασικές ενότητες του σεμιναρίου:
• Βασικές αρχές Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
• Image making: Πώς οικοδομείται το επαγγελματικό προφίλ.
• Επικοινωνία και προβολή πολιτιστικού προϊόντος (Branding).
• Marketing & Communication Management.
• Ανάλυση συμπεριφοράς για Επικοινωνία.
• Συνέντευξη: Ένα προσωπικό «τηλεοπτικό ριάλιτυ».
• Προσαρμόστε τα προσόντα σας σύμφωνα με αυτόν που έχετε απέναντί σας.
• Έρευνα: Το κλειδί της επιτυχίας στις δημόσιες σχέσεις.
• Τεστ προσωπικότητας: Σκιαγραφώντας το προφίλ μας.
• Τεστ προσωπικότητας: Ανακαλύπτοντας ποιον έχουμε απέναντί μας.
• Διαπραγματεύσεις αμοιβής και μέθοδοι επικοινωνίας.
• Image making: Ξεπεράστε το τρακ απέναντι σε νέο κοινό.
• Image making: Πώς θα κάνετε καλή εντύπωση και θαυμασμό.
• Επαγγελματικό προφίλ, Δελτία Τύπου, Διαχείριση επικοινωνίας. Πώς χτίζουμε σχέσεις με δημοσιογράφους και ΜΜΕ.
• Image making: Δημόσιες σχέσεις στην πολιτική και στις επιχειρήσεις.
• Image making: Μυστικά διάκρισης στον καλλιτεχνικό χώρο.
• Πώς διαχειριζόμαστε φήμες και αρνητική δημοσιότητα.
• Δέκα συμβουλές να αποφύγετε τις κακές κριτικές.
• Ατάκες που σε βάζουν (ή σε βγάζουν) από τη… showbiz.
• Πώς αντιμετωπίζονται οι «ακατάλληλες ερωτήσεις».
• Οι κινήσεις για να εξασφαλίσετε το μέλλον σας στον κόσμο της δημοσιότητας.
Τα μαθήματα ξεκινούν την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017 και θα έχουν διάρκεια 5 μήνες.
Το μάθημα θα γίνεται κάθε Πέμπτη 18:00-20:00 στο εργαστήρι δημιουργικής γραφής "Tabula Rasa", Τριών Ιεραρχών 18-20 Θησείο.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί να συμπεριληφθεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (distance learning), με παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω ενός απλού υπολογιστή, από όποιο μέρος του κόσμου κι αν είστε.
Στο τέλος του προγράμματος, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση πιστοποίησης από το εργαστήρι "Tabula Rasa".
Σημείωση: Το πρόγραμμα απευθύνεται για περιορισμένο αριθμό σπουδαστών. Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας.
Για δηλώσεις συμμετοχής και εγγραφές, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το εργαστήρι δημιουργικής γραφής "Tabula Rasa" στο τηλέφωνο: 213 00 24 291 ή στο 6940 655 331.
Δείτε όλα τα δημιουργικά σεμινάρια της σχολής, πατώντας εδώ: http://www.tabula.gr/Pages/inverno.html
Κέρδισε το κοινό σου!
Λίγα λόγια για το μάθημα:
Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν το κορυφαίο στρατηγικό σύστημα επικοινωνίας, τη χρησιμότητα του οποίου θα αναδείξουμε σε αυτό το σεμινάριο. Οι σπουδαστές θα γνωρίσουν τη στρατηγική των δημοσίων σχέσεων που είναι απαραίτητη για να υποστηριχθεί μια επιχείρηση, ένας οργανισμός, κυβερνητικοί μηχανισμοί, επιτελεία προβολής και επικοινωνίας διακεκριμένων - προβεβλημένων προσώπων (λ.χ. πολιτικών, καλλιτεχνών, συγγραφέων κλπ.).
Το σεμινάριο κινείται σε τέσσερις κατευθύνσεις. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διδαχθούν τις βασικές αρχές για να κάνουν έρευνα, ανάλυση, σχεδιασμό και ορθολογικές μεθόδους αποτελεσματικής επικοινωνίας. Μαθαίνουν πώς να προσεγγίζουν στοχευμένα πρόσωπα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, να συντάσσουν Δελτία Τύπου, να οργανώνουν την τηλεφωνική επικοινωνία με ευρύ ή συγκεκριμένο κοινό, να διαχειρίζονται τη θετική ή την αρνητική δημοσιότητα στα ΜΜΕ, στο διαδίκτυο ή στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Στο σεμινάριο αυτό θα αναλυθεί ο τρόπος διοίκησης και διαχείρισης της δημοσιότητας (image making) με βάση case studies που εξετάζονται διεθνώς, από την προεκλογική εκστρατεία του Ντόναλντ Τράμπ μέχρι την προώθηση μιας παγκόσμιας περιοδείας της Μαντόνα.
Οι επαγγελματίες που θα παρακολουθήσουν αυτό το σεμινάριο θα μάθουν πώς μέσω των δημοσίων σχέσεων μπορούν να δημιουργήσουν κλίμα εμπιστοσύνης, στοχεύοντας σε:
Καλή φήμη,
Αποδεκτό όνομα,
Υψηλό γόητρο,
Αρμονικές σχέσεις.
Με αυτές τις αρετές εξασφαλίζεται αύξηση της επαγγελματικής απόδοσης, βελτίωση της εικόνας ενός προϊόντος (ή μηνύματος), παραγωγή έργου στην πράξη ώστε να ξεχωρίσουν εκείνοι που φιλοδοξούν να διακριθούν στο χώρο που δραστηριοποιούνται.
Σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες που ανακοινώθηκαν στις ΗΠΑ από κορυφαίους οργανισμούς Επικοινωνίας & Προβολής, η συντριπτική πλειοψηφία νέων επαγγελματιών που αναλώνονται σε εξωστρεφείς δραστηριότητες (όπως είναι οι πολιτικοί, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί, καλλιτέχνες, συγγραφείς και σκηνοθέτες) επενδύουν και εξαρτώνται κατά 70% από τις δημόσιες σχέσεις και το αποκαλούμενο «προσωπικό μάρκετινγκ», δηλαδή τον τρόπο άμεσης επικοινωνίας με ομάδες κοινού.
Στα χρόνια αποθέωσης της επικοινωνίας μέσω των social media, όσοι λάβουν μέρος σε αυτό το σεμινάριο θα μάθουν πώς θα αφήσουν θετική γνώμη και θα πείσουν ότι μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Μην χάσετε την ευκαιρία να αναπτύξετε νέους διαύλους επικοινωνίας με ομάδες κοινού που θα αναγνωρίσουν τον επαγγελματισμό, τη σαφήνεια και κυρίως τη δύναμη του μηνύματος που θέλετε να επικοινωνήσετε στο χάος της αγοράς ή τις «Συμπληγάδες» του ανταγωνισμού.
Βασικές ενότητες του σεμιναρίου:
• Βασικές αρχές Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
• Image making: Πώς οικοδομείται το επαγγελματικό προφίλ.
• Επικοινωνία και προβολή πολιτιστικού προϊόντος (Branding).
• Marketing & Communication Management.
• Ανάλυση συμπεριφοράς για Επικοινωνία.
• Συνέντευξη: Ένα προσωπικό «τηλεοπτικό ριάλιτυ».
• Προσαρμόστε τα προσόντα σας σύμφωνα με αυτόν που έχετε απέναντί σας.
• Έρευνα: Το κλειδί της επιτυχίας στις δημόσιες σχέσεις.
• Τεστ προσωπικότητας: Σκιαγραφώντας το προφίλ μας.
• Τεστ προσωπικότητας: Ανακαλύπτοντας ποιον έχουμε απέναντί μας.
• Διαπραγματεύσεις αμοιβής και μέθοδοι επικοινωνίας.
• Image making: Ξεπεράστε το τρακ απέναντι σε νέο κοινό.
• Image making: Πώς θα κάνετε καλή εντύπωση και θαυμασμό.
• Επαγγελματικό προφίλ, Δελτία Τύπου, Διαχείριση επικοινωνίας. Πώς χτίζουμε σχέσεις με δημοσιογράφους και ΜΜΕ.
• Image making: Δημόσιες σχέσεις στην πολιτική και στις επιχειρήσεις.
• Image making: Μυστικά διάκρισης στον καλλιτεχνικό χώρο.
• Πώς διαχειριζόμαστε φήμες και αρνητική δημοσιότητα.
• Δέκα συμβουλές να αποφύγετε τις κακές κριτικές.
• Ατάκες που σε βάζουν (ή σε βγάζουν) από τη… showbiz.
• Πώς αντιμετωπίζονται οι «ακατάλληλες ερωτήσεις».
• Οι κινήσεις για να εξασφαλίσετε το μέλλον σας στον κόσμο της δημοσιότητας.
Τα μαθήματα ξεκινούν την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017 και θα έχουν διάρκεια 5 μήνες.
Το μάθημα θα γίνεται κάθε Πέμπτη 18:00-20:00 στο εργαστήρι δημιουργικής γραφής "Tabula Rasa", Τριών Ιεραρχών 18-20 Θησείο.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί να συμπεριληφθεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (distance learning), με παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω ενός απλού υπολογιστή, από όποιο μέρος του κόσμου κι αν είστε.
Στο τέλος του προγράμματος, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση πιστοποίησης από το εργαστήρι "Tabula Rasa".
Σημείωση: Το πρόγραμμα απευθύνεται για περιορισμένο αριθμό σπουδαστών. Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας.
Για δηλώσεις συμμετοχής και εγγραφές, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το εργαστήρι δημιουργικής γραφής "Tabula Rasa" στο τηλέφωνο: 213 00 24 291 ή στο 6940 655 331.
Δείτε όλα τα δημιουργικά σεμινάρια της σχολής, πατώντας εδώ: http://www.tabula.gr/Pages/inverno.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου