Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

«Στη Μυκονιάτισσα» της Ευαγγελίας Γραμματοπούλου

 

Καμαρωτή, κυανόφθαλμη, 
ολόγυρα σιμά σου, 
(Καμαρωτή, κυανόφθαλμη, 
ολόγυρα, σιμά σου) 
μνήμες ξυπνάς κυκλαδικές...
Νησιώτικη η ομορφιά σου! 
(μνήμες ξυπνάς κυκλαδικές...
Νησιώτικη η ομορφιά σου)

Κυλήσου στο κατάλευκο
το χρώμα της αυλής σου
(κυλήσου στο κατάλευκο
το χρώμα της αυλής σου)
θυμίζοντας τη θάλασσα
στο ολόδροσο φιλί σου
(θυμίζοντας τη θάλασσα
στο ολόδροσο φιλί σου)

Οι άνεμοι ευθύς θα πάψουνε
το χτύπημα της θύρας
(οι άνεμοι ευθύς θα πάψουνε
το χτύπημα της θύρας)
εμπρός σου υποκλινόμενοι, 
αρχόντισσα της Σύρας
(εμπρός σου υποκλινόμενοι, 
αρχόντισσα της Σύρας)

και της Μυκόνου, του γυαλού,
άνω Μεράς και χώρας,
(και της Μυκόνου, του γυαλού,
άνω Μεράς και χώρας) 
με άρωμα Αιγαίου πλημμύρισες
στο φως πρωινής του ώρας
(με άρωμα Αιγαίου πλημμύρισες
στο φως πρωινής του ώρας).

Καλοκαιριά μου χάρισε
η όψη σου Αννεζώ μου,
(καλοκαιριά μου χάρισε 
η όψη σου Αννεζώ μου) 
με μελωδίες σε υμνώ, 
πλάσμα μονάκριβό μου
(με μελωδίες σε υμνώ,
πλάσμα μονάκριβό μου).

Συγγραφέας: Ευαγγελία Γραμματοπούλου - Σπουδάστρια Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου