Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

"Και οι τρεις είναι υπέροχες" της Ορτανσίας Πέτρογλου


«Αμάν πια Γεωργία. Σου έχω πει επανειλημμένως να καθαρίζεις την κουζίνα» φώναξε η μητριά της που την έχει αναλάβει από τότε που πέθανε ο πατέρας της.
«Τι θέλεις Μιμία να κάνω;»
«Πήγαινε να καθαρίσεις την ηλεκτρική κουζίνα γιατί οι γλυκιές μου κορούλες μαγείρεψαν τα θεσπέσια φαγητά τους».
«Τώρα πάω αμέσως».

Η Γεωργία αφού τελείωσε όλες τις δουλειές του σπιτιού αργά το βράδυ, κάθισε μπροστά από το τζάκι και με τον υπολογιστή στα πόδια επικοινωνούσε με τις φίλες της από το facebook.
«Καλέ Γεωργία, πώς μπορείς και αντέχεις αυτήν την κατάσταση;» ρώτησε η Αφροδίτη, μία από τις δύο επιστήθιες φίλες της και λάτρης των βιβλίων.
«Τι θες να κάνω;»
«Να φύγεις από αυτήν την γυναίκα που σε καταπιέζει τόσο πολύ και σου συμπεριφέρεται σαν υπηρέτρια ενώ τις κόρες της τις έχει μη στάξει και μη βρέξει».
«Δεν μπορώ να τις αφήσω, είναι η οικογένεια μου».
«Ποια οικογένεια σου, Γεωργία; Δυστυχώς και οι δυο γονείς σου έχουν πεθάνει εδώ και χρόνια» είπε η Κατερίνα με διαφορά μερικών λεπτών αφού πάντα την πιάνει ο ύπνος ξαφνικά εκεί που βρίσκεται.
«Έχει δίκιο η Κατερίνα. Η Μιμία δεν σε αντιμετώπισε ποτέ με ζεστασιά και πάντα εκμεταλλευόταν την καλοσύνη σου.  Κανείς δεν θέλει μια τέτοια γυναίκα για γονιό και τις κόρες της για αδελφές. Είναι δυνατόν να παινεύει κάθε κίνηση των κοριτσιών και εσένα να σε έχει παραπεταμένη;» είπε η Αφροδίτη.
«Κορίτσια είναι εύκολο να μιλάτε από την δική σας θέση, όπου και οι δυο σας έχετε τους γονείς σας και ανησυχούν για εσάς. Βέβαια, από την άλλη δεν έχετε άδικο για την Μιμία και τις κόρες της. Δοκίμασα λίγο από το «θεσπέσιο» φαγητό που μαγείρεψαν και πραγματικά δεν τρωγόταν, ήταν σαν να έτρωγα λάσπη».
«Μπλιαχ... Μην συνεχίσεις σε παρακαλώ την περιγραφή γιατί θα χάσω τον ύπνο μου. Και μιας και το είπα ας το κλείσουμε για να μπορέσω να πάρω κανένα υπνάκο, τόση ώρα είμαι σε υπερένταση» χασμουρήθηκε η Κατερίνα μέσα από τον λήθαργο της.
Το επόμενο πρωί βρίσκει τις τρεις φίλες να ασχολούνται με ό,τι κάνουν κάθε φορά. Η Γεωργία είχε καταπιαστεί με τις δουλειές του σπιτιού. Η Κατερίνα κοιμόταν, η Αφροδίτη διάβαζε το δεύτερο βιβλίο της ημέρας και έφτιαχνε ιστορίες στο μυαλό της. Ώσπου, της καρφώθηκε στο μυαλό μια ιδέα που έπρεπε να την μοιραστεί αμέσως με τις φίλες της.  Βέβαια, η «συνάντηση» θα γινόταν πάλι ηλεκτρονικά γιατί οι δυο φίλες της είχαν τις δυσκολίες τους να φύγουν από τα σπίτια τους.     
Τελικά κατάφεραν να τα πουν μετά από δύο ώρες περίπου.
«Τι έγινε Αφροδίτη και μας φώναξες από τα άγρια χαράματα;» απόρησε η Κατερίνα.
«Βρήκα πώς η Γεωργία θα ξεφύγει από την μητριά της και αυτός είναι ο γάμος».
«Με ποιον, Αφροδίτη; Με τον κύριο Κανένα;» ρώτησε η Γεωργία.
«Άκου τώρα να δεις. Από όσο έχουμε δει όλα γίνονται ηλεκτρονικά στην σημερινή εποχή και με μια γρήγορη έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο βρήκα ήδη πολλές σελίδες γνωριμιών. Έτσι, θα γραφτείς σε μία. Θα επικοινωνείς με κάποιους και θα βγεις ραντεβού όταν θα φτάσει η στιγμή».
«Μου φαίνεται περίεργο όλο αυτό που περιγράφεις. Δεν θα το κάνω, όμως, μόνη μου. Θα γραφτείτε και εσείς. Που ξέρετε μπορεί να βρείτε και εσείς το τυχερό σας».
«Πως θα γραφτώ εγώ, Γεωργία; Ξέρεις ότι από τότε που πήγα για ορειβασία και τρύπησα το δάχτυλο μου σε ένα σπάνιο είδος κάκτου με έχει πιάσει μια μόνιμη κούραση και υπνηλία.  Με φαντάζεστε να βγαίνω ραντεβού και να κοιμάμαι;» απόρησε η Κατερίνα.
«Θα το κάνουμε και ας λέει ό,τι θέλει η Κατερίνα» αποφάσισε η Αφροδίτη.
Έτσι και έγινε. Οι τρεις φίλες γράφτηκαν σε μία σελίδα γνωριμιών και άρχισαν να επικοινωνούν με διάφορους κυρίους. Κάθε μέρα αφηγούνταν τα μηνύματα που είχαν ανταλλάξει με τον εκάστοτε κύριο και έβλεπαν ότι η όλη διαδικασία θέλει το χρόνο της για να βρεθεί στη ζωή τους ο άντρας που θα ταιριάξουν.
«Έχουμε καταλάβει τι είναι αυτό που θέλουμε;» ρώτησε η Γεωργία
«Για να γίνει αυτό πρέπει να καταλάβουμε πρώτα τον δικό μας χαρακτήρα» είπε η Αφροδίτη.
«Ουφ πια… Όλο δύσκολα μας βάζεις Αφροδίτη» αγανάκτησε η Κατερίνα.
«Ωραία θα σας πω κάποια πράγματα για τον χαρακτήρα μας. Εμένα μου αρέσουν τα βιβλία, η περιπέτεια και θέλω ο άλλος να με σέβεται, όπως θα τον σέβομαι και εγώ. Η εξωτερική ομορφιά για εμένα δεν μετράει, αλλά η εσωτερική είναι πάρα πολύ σημαντική».
«Το λες εσύ γιατί είσαι πολύ όμορφη και ξέρεις ότι δεν θα σε απορρίψουν» διέκοψε η Γεωργία.
«Συνεχίζω μετά από την ασήμαντη διακοπή. Εσύ Γεωργία μου θέλεις ο απέναντι σου να σε αποδεχτεί για αυτό που είσαι, χωρίς να σε καταπιέζει και να μπορεί να καταλάβει αυτά που σκέφτεσαι. Κατερίνα μου, εσύ είσαι περιπετειώδης άνθρωπος αλλά εξαιτίας του ατυχήματος σου το μόνο που σε ενδιαφέρει αυτή την στιγμή είναι κάποιος που θα σε βγάλει από την ρουτίνα και τον ύπνο για να ζήσεις. Το κοινό μας χαρακτηριστικό είναι ότι είμαστε ευαίσθητες και όμορφες με τον δικό μας τρόπο».
«Τι ωραία που τα λες, Αφροδίτη» μαγεύτηκε η Κατερίνα.
Αφού οι τρεις φίλες κατάλαβαν τον χαρακτήρα τους, αποφάσισαν ότι ήρθε ο καιρός να το πάρουν λίγο πιο σοβαρά το ζήτημα και να ξέρουν τι ζητάνε από τον μελλοντικό τους σύζυγο.
Ο καιρός πέρασε και επειδή η ζωή πάντα φέρνει τις καταστάσεις την κατάλληλη στιγμή, οι τρεις φίλες κατάφεραν και βγήκαν ραντεβού με τρεις κυρίους. Τα αποτελέσματα ήταν άμεσα ορατά. Η Κατερίνα ζήτησε άμεσα μια «συνάντηση» για να τους πει τα νεότερα.
«Τι έγινε, Κατερίνα; Το μήνυμα σου ήταν διαφορετικό από τα άλλα. Ήταν πολύ ζωντανό. Σαν να έβλεπα την παλιά Κατερίνα, την ζωηρή» απόρησε η Γεωργία.
«Που να σας λέω. Γνώρισα τον πρίγκιπα της ζωής μου. Είναι κούκλος και γιατρός. Με βοήθησε και για τον ύπνο μου με μία αλοιφή. Το πράγμα προχωράει πάρα πολύ καλά.  Και εκείνος είναι ενθουσιασμένος μαζί μου».
«Μπράβο, Κατερίνα. Επιτέλους να σε βγάλει κάποιος από τον λήθαργο σου. Που να ακούσετε και τα δικά μου νέα. Γνώρισα και τον δικό μου πρίγκιπα. Εκτός από κούκλος είναι τρομερός. Δεν χρειάζεται να πω πολλά πράγματα και έχει ήδη συμπληρώσει τα κενά.  Ώρες- ώρες αισθάνομαι σαν να βρίσκει το χαμένο μου γοβάκι και να μου το επιστρέφει» ενθουσιάστηκε η Γεωργία.
«Μάλλον ήταν η μέρα μας η χθεσινή γιατί βρήκα και εγώ τον πρίγκιπα μου, αλλά δεν είναι εξωτερικά κούκλος όπως οι δικοί σας. Η εσωτερική του, όμως, ομορφιά τον μεταμορφώνει στον πιο όμορφο άντρα του πλανήτη» λιγώθηκε η Αφροδίτη.
«Πρέπει να το γιορτάσουμε αυτό που μας συνέβη και βρήκα τον τρόπο. Θα κανονίσουμε την ίδια μέρα να παντρευτούμε και οι τρεις μας» πρότεινε η Κατερίνα.
«Τρομερή ιδέα.  Έτσι, η φιλία μας θα δυναμώσει πιο πολύ» χάρηκε η Γεωργία.
«Χαίρομαι που είμαστε φίλες.  Είστε πολύ σημαντικές για μένα κορίτσια» είπε η Αφροδίτη.
«Και για μας» είπαν με μια φωνή η Γεωργία με την Κατερίνα.
Πέρασε ο καιρός και οι τρεις φίλες πραγματοποίησαν την υπόσχεση τους. Οι γάμοι τους έγιναν την ίδια μέρα παρουσία των οικογενειών τους. Αν και ανάμεσα στους καλεσμένους ήταν και η Μιμία με τις κόρες της, που είχαν σκάσει από τη ζήλια τους, αυτό δεν ήταν ικανό να κάνει  τις τρεις φιλενάδες να χάσουν το κέφι τους.     

Συγγγραφέας: Ορτανσία Πέτρογλου - Σπουδάστρια Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου