Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

"Γλυκιά νεράιδα" της Ευαγγελίας Γραμματοπούλου

Γλυκιά νεράιδα με τα μάτια τα μεγάλα,

ο ερχομός σου ήταν δώρο λατρευτό,

τόση ασύγκριτη ομορφιά σε ένα πλάσμα,

όλα τα αστέρια στον δικό μου ουρανό.

 

Γλυκιά νεράιδα με τα ολόλευκα τα χέρια,

χάρισες έμπνευση ψυχή μου, ονειρική,

η πιο ανέλπιστα μεγάλη ευτυχία,

ήρθε σαν βρέθηκες στο δρόμο μου εσύ.

 

Τόση ομορφιά όλα θα ζήλευαν τ' αστέρια,

τόση αγνότητα όλοι οι άγγελοι μαζί. 

Των ουρανών, των ποιημάτων, των πινάκων...

Άγγελος πρώτος μες στο δρόμο μου εσύ.

 

Τόσο γαλήνια κι υπέροχη η όψη,

κι η μυρωδιά μα και το γέλιο μαγικά.

Στολίζεις όλες τις στιγμές μου και τις μέρες,

δίπλα σ' εσένα δεν υπάρχει άλλη καμιά.

 

Μικρή νεράιδα εγώ τραγούδησα για' σενα 

κι εσύ μου φώτισες το κάθε μου λεπτό. 

Είσαι η χαρά μέσα στον κόσμο η πιο μεγάλη, 

γι'αυτό και τόσο αληθινά σε αγαπώ. 

 

Τόση ομορφιά όλα θα ζήλευαν τ' αστέρια,

τόση αγνότητα όλοι οι άγγελοι μαζί.

Των ουρανών, των ποιημάτων,των πινάκων...

Άγγελος πρώτος μες στο δρόμο μου εσύ.

 

Τόσο γαλήνια κι υπέροχη η όψη,

κι η μυρωδιά μα και το γέλιο μαγικά.

Στολίζεις όλες τις στιγμές μου και τις μέρες,

δίπλα σ' εσένα δεν υπάρχει άλλη καμιά.


Συγγραφέας: Ευαγγελία Γραμματοπούλου - Σπουδάστρια Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου