Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Σάββατο 25 Απριλίου 2015

"Το φιλί" του Ντέιβιντ Μπάτη

Και τι είναι το φιλί;
 

Ένα κελάιδισμα στο πρωινό δάσος; 
Το κάλεσμα του αόρατου πουλιού;
Ή μήπως είναι το βλέμμα της μέδουσας που θα με αφήσει πέτρινο για πάντα;
Είναι η αιώνια μητέρα που μου συγχωρέσε τα πάντα;
Μην είναι η ερωμένη που μου υπόσχεται τα ίδια τα φρούτα του παραδείσου;


Δίκοπο μαχαίρι είναι το φιλί της γυναίκας θεάς, 
στο ένα της χέρι κρατάει την καρδιά μου, στο άλλο της χέρι σε χρυσό κλουβί με φυλακίζει ενα εξωτικό πουλί με κάνει το φιλί της.
 
Και τι είναι το φιλί;

Χειροφίλημα απο γνωστό φίλο και κρυφό εχθρό;
Ένα όπλο στα χέρια του αδερφού μου;
Γλυκιά χειρονομία ο ήλιος και η σελήνη
η αγάπη και ο θάνατος ξεκινούν μ ένα φιλί.
 
Που βρίσκεται το αιώνιο, το αληθινό φιλί;
Δείξτε μου την κόρη που φίλησε για πάντα.
Ψάχνω τον γιό που τα χείλια του είπαν την αλήθεια.
Ψάχνω τον άγγελο που κουβαλάει το αληθινό φιλί.

Συγγραφέας Μτέιβιντ Μπάτης - Φοιτητής Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου