Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

"Όταν ανταμώσουμε…" της Χρυσάνθης Κωνσταντινίδου



Μου έλειψες ψυχή μου, τόσο καιρό απών απ' τη ζωή μου. Θα έρθω να σε βρω με τόση επιθυμία και καρδιοχτύπι, μα τα δυο μου χείλη θα τα κρατήσω σφραγισμένα και θα τα αφήσω ελεύθερα μόνο όταν θελήσουν να ενωθούν με τα δικά σου. Θα αναθέσω στη καρδιά και τα μάτια μου να πουν όσα εγώ αισθάνομαι για σένα. Θα' ναι περιττό να πλατειάσουμε με λόγια. 

Θέλω να εστιαστούμε στη μαγεία της στιγμής και τα πυροτεχνήματα του βλέμματος, καθώς και στο άγγιγμα των κορμιών και της αγκαλιάς. Ναι, θέλω πολύ να χαθώ στα χέρια σου. Μία τέτοια ιερή και υπέροχη στιγμή το μόνο που δεν χρειαζόμαστε είναι λέξεις και περιγραφές. Μερικές κινήσεις είναι ικανές να αποδείξουν όσα το μυαλό προσπαθεί να ισχυριστεί. Εγώ κι εσύ ξανά μαζί. Σαν ψέμα φαίνεται, σαν όνειρο ηχεί. Ένα όνειρο που για να υφίσταται και να πραγματοποιηθεί πρέπει ο ένας να κρατά το χέρι του άλλου σφιχτά και οι ψυχές ενωμένες ξανά να μας ακολουθούν στον δικό μας κόσμο του έρωτα και του πάθους...

  Συγγραφέας: Χρυσάνθη Κωνσταντινίδου - Φοιτήτρια Tabula Rasa


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου