Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

"Ψώνια ή δάνειο;!" της Γεωργίας Κατσιβέλη


Το  πρωί πήγα  στην τράπεζα για να δώσω την προκαταβολή για την δόση του δανείου. Όμως είχα μεγάλο νούμερο και αποφάσισα να πάω μια βόλτα στα μαγαζιά και σε μία ώρα να είμαι πάλι πίσω. Ξαφνικά ένιωσα το στομάχι μου να γουργουρίζει από την πείνα. Τι να σου κάνει το τσάι σκέτο με δύο φρυγανιές αλειμμένες μόνο με βούτυρο(;) Έτσι πήγα στον φούρνο και αντί για τυρόπιτα που υπολόγιζα να πάρω, είδα μια πανακότα να μου κλείνει το μάτι και να μου λέει: είμαι πολύ νόστιμη, δε θες να με δοκιμάσεις; Εγώ έρμαιο της λιγούρας μου, υπέκυψα στον πειρασμό. Την έφαγα πριν καν την πληρώσω!

Ύστερα συνέχισα την βόλτα μου στα μαγαζιά για να ξεχάσω τις τύψεις μου, επειδή ακύρωσα την δίαιτα, που ξεκίνησα χθες. Μέσα σε πέντε ώρες ξόδεψα σε ρούχα, παπούτσια και καλλυντικά, πεντακόσια ευρώ στρογγυλά. Ήταν τόσο έντονη η χαρά μου για τα ψώνια που έκανα, με αποτέλεσμα να ξεχάσω τελείως το δάνειο στην τράπεζα. Έπρεπε να πάρω μια απόφαση: ή θα έδενα στον λαιμό μου ένα σχοινί και θα αυτοκτονούσα για να γλιτώσω από  την οργή του άνδρα μου για την απερισκεψία και την ανωριμότητα μου ή θα έριχνα τα μούτρα μου και επέστρεφα τα ψώνια για να πάρω πίσω τα λεφτά και να πληρώσω το δάνειο. Και μόνο  η ντροπή που μου προκαλούσε η σκέψη, ήταν αρκετή για να αρχίσω να κοκκινίζω!

Συγγραφέας: Γεωργία Κατσιβέλη - Σπουδάστρια Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου