Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020

"Ταξίδι αστρικό" της Εύας Κουλιαρίδου


Ήρθες και πάλι στα όνειρά μου
Ακάλεστε εσύ επισκέπτη
Έλα και χάραξε στην καρδιά μου
Εσύ της μέρας και νυχτιάς κλέφτη.


Ταξίδι αστρικό θα κάνω, θα πετάξω
Να βρω τα μάτια σου τα αγαπημένα,
Ταξίδι αστρικό θα κάνω, να κοιτάξω
Τα πρόσωπα που θα έχεις αντί εμένα.

Λαχτάρα για μία αγκαλιά σου
Σαν σκιά γλιστράς και μένω μόνη,
Ψάχνω να  βρω τα γλυκά φιλιά σου
Της ζωής μου χάνω το τιμόνι.

Ταξίδι αστρικό θα κάνω, θα πετάξω
Να βρω τα μάτια σου τα αγαπημένα,
Ταξίδι αστρικό θα κάνω, να κοιτάξω
Τα πρόσωπα που θα έχεις αντί εμένα.
 
Χέρι – χέρι  πάντα θα είμαστε μαζί
Στου μυαλού τη λήθη σαν αγάπης ποίημα,
στο μέλλον να πηγαίνουμε πεζοί
μέχρι να κοπεί αυτό το νήμα

Ταξίδι αστρικό θα κάνω, θα πετάξω
Να βρω τα μάτια σου τα αγαπημένα,
Ταξίδι αστρικό θα κάνω, να κοιτάξω
Τα πρόσωπα που θα έχεις αντί εμένα.

Συγγραφέας: Εύα Κουλιαρίδου - Σπουδάστρια Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου