Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

"Στολίδι στη ζωή μου" της Ευαγγελίας Γραμματοπούλου


Μόλις τα δύο χέρια σου

αγγίξαν τα δικά μου,

ζέστανες πλάσμα υπέροχο

γλυκά τα όνειρά μου.

 

Όταν μου πρωτογέλασες

κι ακούστηκε η φωνή σου,

το "είναι" μου σημάδεψες,

προχώρησα μαζί σου.

 

Μαζί πάντα στους δρόμους μας

σε άσματα, ιστορίες,

χαράζουμε με βήματα

κοινές μας εμπειρίες.

 

Μαζί σου φως μου πάντοτε,

στο πλάι σου μικρή μου,

είσαι ένα ασυναγώνιστο

στολίδι στη ζωή μου.

 

Σαν ήρθες και με κοίταξες

τι βάλσαμο η ματιά σου!

Χρώμα ζωής μου χάρισαν 

τα δέκα δάχτυλά σου. 

 

Ζωγράφισαν τον πίνακα

μιας νέας ευτυχίας,

αυτής, της ανεκτίμητης,

δικής σου παρουσίας.

 

Μαζί πάντα στους δρόμους μας

σε άσματα, ιστορίες,

χαράζουμε με βήματα

κοινές μας εμπειρίες.

 

Μαζί σου φως μου πάντοτε,

στο πλάι σου μικρή μου,

είσαι ένα ασυναγώνιστο

στολίδι στη ζωή μου.

 

Συγγραφέας: Ευαγγελία Γραμματοπούλου – Σπουδάστρια Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου