Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2021

"Το τραγούδι της Άννας" της Ευαγγελίας Γραμματοπούλου


Άννα γλυκιά της σκέψης μου,

ανάσα και τραγούδι,

μες στης ζωής τον κήπο μου

το πιο όμορφο λουλούδι.

 

Άννα ζωής μου όνειρο,

σε βρήκα μία μέρα

και τ’ άλλα όλα σκορπίσανε

σαν φύλλο στον αέρα

 

Είσαι το γέλιο, η πνοή,

το νόημα για μένα.

Τίποτα άλλο δεν ζητώ

εφόσον έχω εσένα.

 

Εσύ κρατάς τα χέρια μου,

στο πλάι μου βαδίζεις,

από τα πλούτη πιο πολύ

όλης της γης αξίζεις.

 

Μούσα αγνή και όμορφη,

αθώα μου, μικρή μου, 

εσύ είσαι το νόημα, 

το αστέρι κι η ψυχή μου. 

 

Τι τύχη που ομόρφυνες 

μια μέρα τη ζωή μου 

κι είσαι από τότε Άννα μου, 

εσύ ή δύναμή μου. 

 

Είσαι το γέλιο, η πνοή,

το νόημα για μένα.

Τίποτα άλλο δεν ζητώ

εφόσον έχω εσένα.

 

Εσύ κρατάς τα χέρια μου,

στο πλάι μου βαδίζεις,

από τα πλούτη πιο πολύ

όλης της γης αξίζεις.

 

                   Συγγραφέας: Ευαγγελία Γραμματοπούλου – Σπουδάστρια Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου