Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2021

«Ζεστή φωνή» της Ευαγγελίας Γραμματοπούλου

Είσαι η μουσική μου,

κάθε σιωπή μου,

λέξη μου.

 

Φλόγα μυστική μου,

όνειρο του νου μου,

σκέψη μου.

 

Όλα είσαι εσύ...

Πάθος στη ζωή...

Όλα είσαι εσύ

Μια ζεστή φωνή...

 

Είσαι όνειρό μου που κυρίευσες

κάθε κομμάτι και ρυθμό.

Είσαι όνειρο μου που σαγήνευσες

εσύ ατελείωτα το "εγώ"

 

Όνειρο μέγα τι μου χάρισες.

Πόσο ζωντάνεψες γλυκά

ό, τι ολοκλήρωνε την ύπαρξη

κι ό, τι ζητούσε η καρδιά.

 

Μέσα στο μυαλό μου,

το αντίδοτό μου...

Η λύτρωση...

 

Μόνο εσύ σημαίνεις

και μου ομορφαίνεις

την ύπαρξη...

 

Όλα είσαι εσύ...

Μέρας μου αρχή...

Όλα είσαι εσύ

Μια ζεστή φωνή...

 

Είσαι όνειρό μου που κυρίευσες

κάθε κομμάτι και ρυθμό.

Είσαι όνειρο μου που σαγήνευσες

εσύ ατελείωτα το "εγώ"

 

Όνειρο μέγα τι μου χάρισες.

Πόσο ζωντάνεψες γλυκά

ό, τι ολοκλήρωνε την ύπαρξη

κι ό, τι ζητούσε η καρδιά.

 

Συγγραφέας: Ευαγγελία Γραμματοπούλου - Σπουδάστρια Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου