media» με καθηγήτρια την Έρρικα Ρούσσου ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο εργαστήρι δημιουργικής γραφής “Tabula Rasa” με παρακολούθηση από κοντά ή εξ αποστάσεως. Οι θέσεις είναι περιορισμένες, γι’ αυτό βιαστείτε!
Μήπως ήρθε η ώρα… να μάθουμε να διαφημίζουμε τον εαυτό μας αλλά και ότι άλλο επιθυμούμε στα social media
Λίγα λόγια για το μάθημα:
Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθουμε πώς φτιάχνουμε πρωτογενές περιεχόμενο για επώνυμα brands ή υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο ώστε οι συνεργάτες μας να μένουν ευχαριστημένοι αλλά και οι αναγνώστες/ ακόλουθοί μας να διαβάζουν / παρακολουθούν ένα ενδιαφέρον και ευχάριστο περιεχόμενο. Διανύουμε μια εποχή που η διαφήμιση μας έχει ανάγκη όσο ποτέ άλλοτε. Τα περισσότερα αν όχι όλα τα brands επιλέγουν για την επικοινωνία τους Influencers οι οποίοι καλούνται να τα παρουσιάσουν με το δικό τους ύφος και τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να μην φαίνεται ότι κάνουν «διαφήμιση» στα προσωπικά τους social media. Ταυτόχρονα, στον χώρο των ΜΜΕ ανθίζει το λεγόμενο native advertisement σύμφωνα με το οποίο ο αρθρογράφος καλείται με έμμεσο τρόπο να παρουσιάσει το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλει να επικοινωνήσει.
Βασικές ενότητες του σεμιναρίου:
- Εισαγωγή στην
έννοια του native advertising. Κατά
τη διάρκεια του μαθήματος θα μελετήσουμε παραδείγματα ξένων επαγγελματιών
και μέσων (New York Times, Vogue, Cara Ferragni,
κτλ).
- Βρίσκοντας την
ιδέα. Υπάρχουν φορές που υπάρχει ήδη το brief
υπάρχουν και άλλες που απλά θέλουν από εμάς να βρούμε το κόνσεπτ μέσα στο
οποίο θα παρουσιάσουμε το brand.
- Οι σπουδαστές
θα αναλάβουν να φτιάξουν / σκεφτούν ιδέες για το brand που
θα τους δοθεί ως case study.
- Το κείμενο.
Εφόσον έχουμε βρει το κόνσεπτ, έρχεται η ώρα του κειμένου. Είτε είναι
λεζάντα είτε άρθρο, συζητάμε τα key points
(δηλαδή τις λέξεις που θα παραπέμπουν στο brand) αλλά
και το στήσιμο.
- Εισαγωγή στο story telling. Πώς
μπορώ να γράψω κάτι (ακόμα και το πιο βαρετό πράγμα στον κόσμο) κάνοντάς
το ζωντανό και κυρίως, δικό μου. Πώς δηλαδή ο κόσμος που θα το διαβάσει θα
καταλάβει ότι αυτό το κείμενο / κόνσεπτ φέρει την υπογραφή μου.
- Οι σπουδαστές
θα κληθούν να γράψουν ένα κείμενο αλλά και μια λεζάντα για το brand που
έχουν αναλάβει από το 3ο μάθημα.
- Η φωτογραφία ή
το βίντεο. Πώς θα εμφανίσω το προϊόν μου και τι πρέπει να προσέξω.
- Οι σπουδαστές
αναλαμβάνουν να τραβήξουν μια φωτογραφία και ένα βίντεο σχετικά με το
brand που έχουν αναλάβει.
- Πώς κρατάω μια
συνοχή ανάμεσα στο υλικό που φτιάχνω για το brand. Και, πώς το «ταιριάζω»
με το προφίλ μου.
- Πώς ενημερώνω/
πείθω τον πελάτη πόση «παρουσία» του brand του χρειάζεται να υπάρχει στο
κείμενο ή το προφίλ μου.
- Σχολιασμός
συνηθισμένων απαιτήσεων των πελατών και πώς να μην υποκύπτουμε σε όλες τις
επιθυμίες τους ώστε να διατηρήσουμε έναν χαρακτήρα στο προφίλ μας.
- Συνέντευξη.
Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης επιθυμεί να μιλήσουμε με
κάποιον εκπρόσωπό του για την προώθηση του brand του. Ποιες είναι οι
ερωτήσεις που πρέπει να κάνουμε.
- Σε περίπτωση
που είμαστε εμείς οι εκπρόσωποι του πελάτη (brand ambassadors) και πρέπει
να απαντήσουμε στις ερωτήσεις μιας προωθητικής συνέντευξης, με ποιον τρόπο
απαντάμε.
- Οι σπουδαστές
υποδύονται τους ρόλους του συνεντευξιαζόμενου και του δημοσιογράφου.
- Πώς κάνουμε
κείμενο τη συνέντευξη που έχουμε πάρει. Ποια στοιχεία κρατάμε.
- Οι σπουδαστές
καλούνται να γράψουν τη συνέντευξη που πήραν από τον συνσπουδαστή τους με
βάση το brand που έχουν αναλάβει.
Το μάθημα θα γίνεται κάθε Τρίτη 18:00-20:00 στο εργαστήρι δημιουργικής γραφής "Tabula Rasa", Τριών Ιεραρχών 18-20 στο Θησείο.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί να συμπεριληφθεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (distance learning), με παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω ενός απλού υπολογιστή, από όποιο μέρος του κόσμου κι αν είστε.
Δείτε όλα τα νέα δημιουργικά σεμινάρια της σχολής, πατώντας εδώ: https://tabula.gr/NEW/?page_id=20982
Δείτε τα τμήματα ολοκληρωμένων σπουδών της σχολής, πατώντας εδώ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου