Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2022

"Προς άπαντα εν δυνάμει Νεάντερταλ" της Μαριλένας Κλουβιδάκη

Αγαπητέ Νεάντερταλ,

Δεν θα επιθυμούσα να πλανάστε πλάνην οικτράν και να θεωρήσετε ότι υπάρχει ψήγμα συμπάθειας απέναντι στο πρόσωπό σας. Ο τρόπος του λέγειν, καθώς και η αγωγή μου, με αναγκάζουν να φορέσω το προσωπείο της ευγένειας και να σας αποκαλέσω αγαπητό, ένας χαρακτηρισμός που ουδέποτε θα σας άρμοζε. Τι μου κάνατε; Το γεγονός της παντελούς έλλειψης συνειδητοποίησης είναι αρκετό. Δεν το καταλάβατε; Ελάτε τώρα. Παιδιά είμαστε; Είμαι σίγουρη πως μικρός είχατε κάνει θρύψαλα το αγαπημένο πορσελάνινο βάζο της μαμάς, πράγμα που αρνηθήκατε αρχικώς, όμως η πληθώρα ενοχοποιητικών στοιχείων σας οδήγησε στην παραδοχή. Και ως παιδί είναι λογικό να ψεύδεστε μιας κι αυτό δεν αποτελεί μόνιμο χαρακτηριστικό της τότε ιδιοσυγκρασίας σας, αλλά καθώς φαίνεται εσείς δεν το αποβάλλατε ποτέ. Μα πώς δεν με είδατε; Η πράξη αυτή θα θεωρούταν έλλειψη προσοχής και οξυδερκούς παρατηρητικότητας, αν συνέβαινε μία φορά. Η επανάληψη αποτελεί συμπεριφορά. Ενημερωτικά, ο Τζεπέτο έχει ήδη ένα γιο. Δεν χρειάζεται και δεύτερο. Μα φυσικά είμαι ένα με το πάτωμα! Αυτή είναι η δουλειά μου άλλωστε! Θα μου υποδείξετε εσείς, πώς θα κάνω εγώ σωστά τη δουλειά μου; Λησμονώ το αίτημα παροχής γνώμης γι’ αυτό κι αδιαφορώ.

Είναι εμφανέστατο ότι υπολείπεστε εμπειρίας των δύο τροχών καθώς και παιδείας, παρά το γεγονός ότι η μαμά φρόντισε να τοποθετήσει σε περίοπτη θέση τα πανεπιστημιακά σας πιστοποιητικά. Χωρίς περιστροφές, αν ξαναντικρύσω το Premium Contact 6, πλάτους 205 χιλιοστών, αναλογικού ύψους 65%, ακτίνας 16 ιντσών, φορτίου 91 και ταχύτητας V θα σας πάρει ο Εωσφόρος και να ξέρετε ότι χριστιανικές φήμες λένε πώς ποτέ κανείς δεν πέρασε καλά στην αγκαλιά του.

Ειλικρινώς εχθρικά, με πλήρη απουσία οποιουδήποτε ίχνους εκτίμησης και με την βαθιά ελπίδα να μην σας ξαναδώ ποτέ, ούτε στο κεντρικό μου ούτε στο περιφερικό μου οπτικό πεδίο,

Η ράμπα αναπήρων Αλεξάνδρας και Κηφισίας γωνία.

Συγγραφέας:  Μαριλένα Κλουβιδάκη - Σπουδαστρια Tabula Rasa



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου