Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Πέμπτη 19 Μαΐου 2022

«Ζωή σε έχω επί λέξει», η ποιητική συλλογή της σπουδάστριάς μας, Κωνσταντίνας Αρχοντούλη


Μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις “24γράμματα” η ποιητική συλλογή της Κωνσταντίνας Αρχοντούλη, «Ζωή σε έχω επί λέξει». Η 19χρονη Κωνσταντίνα, είναι σπουδάστρια του εργαστηρίου δημιουργικής γραφής Tabula Rasa και κόρη της καθηγήτριας υποκριτικής της σχολής, Πόπης Χριστοδούλου.

Η Αντιγόνη Πόμμερ, καθηγήτρια της Κωνσταντίνας Αρχοντούλη αναφέρει σχετικά με την έκδοση της ποιητικής συλλογής:

Την ποιητική συλλογή “Ζωή σε έχω επί λέξει” υπογράφει η μόλις 19 ετών μαθήτριά μου, Κωνσταντίνα Αρχοντούλη. Η Κωνσταντίνα παίζει με τις λέξεις σε όλα τα έργα της και καταθέτει σκέψεις, ιδέες, συναισθήματα. Λέξεις με διφορούμενες έννοιες που κουβαλούν άλλοτε την αισιοδοξία, άλλοτε μια μελαγχολική διάθεση. Όπως όμως και να τις εκφέρει, μια λέξη κρύβεται πίσω από αυτή της την προσπάθεια. Ειλικρίνεια.

Μικρή, καλοτάξιδο το βιβλίο σου! Με έχεις συγκινήσει!

Από την παρουσίαση του βιβλίου:

Αγγελία

Μου έχω βάλει πωλητήριο.

Μήπως και καταφέρω,

κάποτε,

και επενδύσω σοβαρά.

Ποιος ξέρει.

Ίσως κερδίσω την εμπιστοσύνη του ιδιοκτήτη.

Και υπογράψω σύμβαση.

Πολύχρονη.

Ή έστω μηνιαία.

Έστω εμένα.

Μόνο έτσι θα (μ’) ακούσω,

ότι έχω αφήσει οφειλές.

Πωλείται διαμέρισμα διαιρετό.

Κι όμως αφήνει υπόλοιπα.

Δεν είναι αφή.

Είν’ τα χρωστούμενα.

Το μέσα διαμέρισμα νοικιάζεται.

Θα επικοινωνήσουμε.

Μπορείτε να αγοράσετε το βιβλίο πατώντας εδώ

Το επιτελείο των καθηγητών και των σπουδαστών του εργαστηρίου δημιουργικής γραφής Tabula Rasa, συγχαίρει την Κωνσταντίνα Αρχοντούλη και της εύχεται: «Καλοτάξιδο»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου