Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

«Επιστολή από τις ηρωίδες του διαλόγου με εναν νεότερο εαυτό, προς την συγγραφέα» της Λαμ Θι Κιμ Φουνγκ

 (Διαβάστε επίσης «Διάλογος με ένα νεότερο εαυτό» της Λαμ Θι Κιμ Φουνγκ)

Αγαπητή Φο, γράφω για να σου πω ότι μου φέρθηκες πολύ σκληρά. Με παρουσιάζεις τόσο ματαιόδοξη και “μικρή” που και εγώ νευριάζω με τον εαυτό μου. Είναι τόσο κακό να ενδιαφέρομαι για  την εμφάνιση μου; Σου τονίζω ότι στον χώρο της “σόουμπιζ” παίζει πολύ σημαντικό πόλο η εξωτερική εμφάνιση. Είναι το Α  και το Ω. Έχεις δει εσύ καμμιά άσχημη παρουσιάστρια ή ηθοποιό να γίνεται μεγάλη σταρ; Ακόμα και η Μαρία η Άσκημη ήταν όμορφη. Εγώ δεν λέω, είμαι εμφανίσιμη αλλά όχι τέλεια. Γιατί να μην προσπαθώ για βελτίωση ή ακόμη και για την τελειότητα; Και μην νομίζεις, δεν ασχολούμαι μόνο με την εξωτερική μου ομορφιά, αλλά προσπαθώ και για την πνευματική μου καλλιέργεια και ανάπτυξη. Διαβάζω, μορφώνομαι, εξασκώ τους ρόλους ώστε να πετύχω την μέγιστη απόδοση... Αυτά όμως δεν τα λες, παρά μόνο προβάλλεις την ρηχή, επιφανειακή και ματαιόδοξη πλευρά μου. Λες και δεν έχω άλλες πλευρές στον χαρακτήρα μου.

Να ξέρεις, όλοι οι χαρακτήρες είναι πολύπλευροι και πολυδιάστατοι. Είναι αδικία λοιπόν να παρουσιάζεις μόνο μια πλευρά μου και να δίνεις μια τόσο άσκημη εντύπωση στους αναγνώστες για μένα.

                                                                                             Σε φιλώ με πολλή πικρία Μιρς.

 

Αγαπητή μου Φο, θα ήθελα να σου εκφράσω τις επιφυλάξεις μου σχετικά με το ταξίδι μου στο παρελθόν όπου θα συναντήσω την Μιρς, τον νεότερο εαυτό μου. Δεν είμαι πολύ σίγουρη ότι θα το πάρει καλά και θα με πιστέψει. Είμαι τόσο αποκρουστική και τρομακτική που μπορεί να το βάλει στα πόδια και να μην με ακούσει καθόλου. Και επίσης, αυτή η ιστορία της επιστροφής από το μέλλον είναι κάτι πολύ απίθανο για να το κατανοήσει και να το πιστέψει κάποιος. Μήπως να το έκανες με έναν άλλο πιο δραστικό τρόπο;

Επίσης πως με συμβουλεύεις να της φερθώ; Σκληρά και αμείλικτα ή πιστεύεις ότι με την ενσυναίσθηση και την κατανόηση θα πετύχω λιγότερη αντίδραση και αντίσταση; Αλλά τι σε ρωτάω, έχεις δίκιο, εγώ με ξέρω καλύτερα, αν καθίσω να το σκεφτώ λιγάκι, θα βρω μόνη τις απαντήσεις. Ωραία λοιπόν, αποδέχομαι το εγχείρημα που μου αναθέτεις και θα προσπαθήσω να νουθετήσω ώστε να αποφύγουμε τα χειρότερα.

                                                                                                        Σε φιλώ Μυρσίνη.

 

Συγγραφέας: Λαμ Θι Κιμ Φουνγκ – Σπουδάστρια Tabula Rasa

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου